UPTA

Onze dienstverlening aan de horeca

Van het eerste advies tot de installatie en het onderhoud van het kassasysteem: jij kunt op ons rekenen. Met 24/7 support en lokale aanwezigheid in Zeeland, Zuid-Holland en West-Brabant ben je verzekerd van een betrouwbare partner die altijd dichtbij is.

UPTA supportmedewerker Rowan in gesprek

Onze visie op horeca-
automatisering

We geloven in een totaaloplossing die aansluit op jouw manier van werken. Deze bestaat uit:

Onze werkwijze

We nemen je aan de hand bij de keuze voor en de ingebruikname van een professioneel kassasysteem. Onze dienstverlening bestaat uit vier overzichtelijke stappen. Ieder traject stemmen we af op jouw wensen en werkwijze.
1. We leren jouw zaak kennen

Een adviseur van UPTA komt bij je langs in de zaak. We begrijpen dat geen horecazaak hetzelfde is en daarom willen we eerst écht weten hoe jij werkt. Op basis van deze informatie denken we mee over een passende totaaloplossing. De jarenlange horeca-ervaring van onze adviseurs komt hierbij goed van pas.

2. We richten het kassasysteem in

In een technische voorbespreking nemen we samen alle details door. Vervolgens richten we jouw kassasysteem in. Ook is er maatwerk mogelijk. Na het voorbereidende werk nodigen we je uit om bij ons op kantoor jouw kassasysteem in het echt te bekijken en uit te proberen. Is alles akkoord? Dan plannen we de installatie in.

3. De kassa wordt geïnstalleerd

Onze technische specialist komt bij jou op locatie om het kassasysteem te plaatsen. Deze zet alle hardware op de aangewezen plek, werkt alle kabels netjes weg en start het kassasysteem op. Jouw team krijgt duidelijke uitleg over het gebruik van het systeem, bij jou op locatie of via een handige e-learning.

4. We houden een vinger aan de pols

Het moment is daar om met het kassasysteem aan de slag te gaan. Je ontvangt standaard twee maanden gratis support. Zo kun je in alle rust wennen aan het kassasysteem. Kort na de installatie komen we terug voor een evaluatie en op basis van jouw praktijkervaringen zetten we de puntjes op de i.

Een schaalbare oplossing voor iedere horecazaak

Met het unTill kassasysteem kies je voor een oplossing die klaar is voor de toekomst. Verandert je kaart? Breid je uit? Of verhuis je naar een andere locatie? Dan kun je blijven werken met hetzelfde kassasysteem.

De functionaliteiten zijn modulair opgebouwd en daardoor is de oplossing schaalbaar. Naast een stevige basis is maatwerk mogelijk – van inrichting tot koppelingen en betaalmethoden.

Onderhoud en service
die bij je past

Bij jouw unTill kassasysteem bieden we een servicecontract van UPTA. Daarmee ben je verzekerd van:

Veelgestelde vragen

Wat is inbegrepen bij een totaaloplossing van UPTA?

Je krijgt een compleet ingericht kassasysteem, afgestemd op jouw zaak. Inclusief hardware, software, koppelingen en persoonlijke begeleiding.

Hoe snel kan mijn systeem worden geïnstalleerd?

Gemiddeld binnen drie weken na akkoord en betaling, mits alle gegevens compleet zijn aangeleverd. Denk hierbij aan de producten, prijzen en tafelindeling. Het is belangrijk dat alle benodigde gegevens tijdig worden aangeleverd.

Kan ik mijn investering in het kassasysteem spreiden?

We bieden ook operationele leaseopties, omdat we begrijpen dat het investeren in automatisering soms moet samengaan met andere grote uitgaven, zoals een verbouwing.

Kan ik hetzelfde kassasysteem gebruiken wanneer mijn zaak groeit of verandert?

Ja, het unTill kassasysteem is modulair en schaalbaar. Je kunt eenvoudig uitbreiden of aanpassen zonder dat je opnieuw moet beginnen.

Wie is mijn contactpersoon na de installatie?

De adviseur die je begeleidde bij de voorbereiding en installatie blijft jouw aanspreekpunt, ook voor toekomstige vragen of uitbreidingen.

Benieuwd wat UPTA voor jouw
horecazaak kan betekenen?

Plan een vrijblijvende afspraak met onze adviseur en ontdek hoe wij jouw bedrijfsvoering slimmer en eenvoudiger maken.