Onze dienstverlening aan de horeca
Van het eerste advies tot de installatie en het onderhoud van het kassasysteem: jij kunt op ons rekenen. Met 24/7 support en lokale aanwezigheid in Zeeland, Zuid-Holland en West-Brabant ben je verzekerd van een betrouwbare partner die altijd dichtbij is.

Onze visie op horeca-
automatisering
We geloven in een totaaloplossing die aansluit op jouw manier van werken. Deze bestaat uit:
- De gebruiksvriendelijke software van het unTill kassasysteem
- Hardware die geschikt is voor intensief gebruik in een horeca omgeving
- Koppelingen met systemen zoals boekhouding, QR-bestellen en betaaloplossingen. Zo beschik je over de beste software voor het juiste proces
- Uitstekende service bij het gebruik en onderhoud van het kassasysteem. Want jij hoeft geen ICT’er te zijn om met professionele automatisering te werken
Onze werkwijze
1. We leren jouw zaak kennen
Een adviseur van UPTA komt bij je langs in de zaak. We begrijpen dat geen horecazaak hetzelfde is en daarom willen we eerst écht weten hoe jij werkt. Op basis van deze informatie denken we mee over een passende totaaloplossing. De jarenlange horeca-ervaring van onze adviseurs komt hierbij goed van pas.
2. We richten het kassasysteem in
In een technische voorbespreking nemen we samen alle details door. Vervolgens richten we jouw kassasysteem in. Ook is er maatwerk mogelijk. Na het voorbereidende werk nodigen we je uit om bij ons op kantoor jouw kassasysteem in het echt te bekijken en uit te proberen. Is alles akkoord? Dan plannen we de installatie in.
3. De kassa wordt geïnstalleerd
Onze technische specialist komt bij jou op locatie om het kassasysteem te plaatsen. Deze zet alle hardware op de aangewezen plek, werkt alle kabels netjes weg en start het kassasysteem op. Jouw team krijgt duidelijke uitleg over het gebruik van het systeem, bij jou op locatie of via een handige e-learning.
4. We houden een vinger aan de pols
Het moment is daar om met het kassasysteem aan de slag te gaan. Je ontvangt standaard twee maanden gratis support. Zo kun je in alle rust wennen aan het kassasysteem. Kort na de installatie komen we terug voor een evaluatie en op basis van jouw praktijkervaringen zetten we de puntjes op de i.
Een schaalbare oplossing voor iedere horecazaak
Met het unTill kassasysteem kies je voor een oplossing die klaar is voor de toekomst. Verandert je kaart? Breid je uit? Of verhuis je naar een andere locatie? Dan kun je blijven werken met hetzelfde kassasysteem.
De functionaliteiten zijn modulair opgebouwd en daardoor is de oplossing schaalbaar. Naast een stevige basis is maatwerk mogelijk – van inrichting tot koppelingen en betaalmethoden.
Onderhoud en service
die bij je past
Bij jouw unTill kassasysteem bieden we een servicecontract van UPTA. Daarmee ben je verzekerd van:
- Ondersteuning op werkdagen
- 24/7 support bij calamiteiten en storingen
- Preventief onderhoud en het monitoren van de systemen
- Een vaste accountmanager die jouw aanspreekpunt is
- Regelmatige bezoeken van jouw accountmanager
Veelgestelde vragen
Wat is inbegrepen bij een totaaloplossing van UPTA?
Je krijgt een compleet ingericht kassasysteem, afgestemd op jouw zaak. Inclusief hardware, software, koppelingen en persoonlijke begeleiding.
Hoe snel kan mijn systeem worden geïnstalleerd?
Gemiddeld binnen drie weken na akkoord en betaling, mits alle gegevens compleet zijn aangeleverd. Denk hierbij aan de producten, prijzen en tafelindeling. Het is belangrijk dat alle benodigde gegevens tijdig worden aangeleverd.
Kan ik mijn investering in het kassasysteem spreiden?
We bieden ook operationele leaseopties, omdat we begrijpen dat het investeren in automatisering soms moet samengaan met andere grote uitgaven, zoals een verbouwing.
Kan ik hetzelfde kassasysteem gebruiken wanneer mijn zaak groeit of verandert?
Ja, het unTill kassasysteem is modulair en schaalbaar. Je kunt eenvoudig uitbreiden of aanpassen zonder dat je opnieuw moet beginnen.
Wie is mijn contactpersoon na de installatie?
De adviseur die je begeleidde bij de voorbereiding en installatie blijft jouw aanspreekpunt, ook voor toekomstige vragen of uitbreidingen.
Benieuwd wat UPTA voor jouw
horecazaak kan betekenen?
Plan een vrijblijvende afspraak met onze adviseur en ontdek hoe wij jouw bedrijfsvoering slimmer en eenvoudiger maken.