Bestellen met je mobiel

  • Hogere omzet
  • Hogere gasttevredenheid
  • Efficiëntere inzet personeel, meer contactmomenten
  • Trekt nieuwe gasten aan
  • Snel inspelen op acties en trends
  • Integratie in de eigen website

 

 

Upgrade nu gratis uw kassasysteem met Woby!

Woby, uw mobiele menukaart. Uw gast kan zo per smartphone een
hapje of drankje bestellen, bediening aanvragen, feedback geven of de
rekening vragen. Woby is een innovatieve marketingtool die perfect
aansluit op de moderne consument en kan geïntegreerd worden in uw
kassasysteem. Hierdoor loopt u geen risico, want er zijn geen kosten
voor extra apparatuur. Geen bestellingen = geen kosten!

Wat is Woby?

Met Woby gaat er een nieuwe digitale wereld open voor gasten en horecaondernemers. Als horecaondernemer speelt u in op de toenemende behoefte aan gemak en flexibiliteit van de consument.

Bestellen met je smartphone!

Een revolutie voor de horeca. Dat is de Woby App. Een innovatieve app waarmee uw gasten eenvoudig met hun mobiele telefoon een hapje en drankje kunnen bestellen. En meer, want de Woby App is een simpel systeem dat hand in hand gaat met de traditionele, papieren menukaart.

Hoe werkt Woby?

De Woby app is geschikt voor Android en iOS. In drie eenvoudige stappen plaatst uw gast een bestelling met zijn smartphone. De bestelling kan worden verwerkt met uw bestaande kassa en printer(s).

Wat zijn de voordelen van Woby?

Gebruiksvriendelijke innovatie stimuleert groei en gebruik. De consument haalt meer uit zijn smartphone, de ondernemer meer uit zijn kassasysteem. Met het Woby netwerk kunnen we samen bouwen aan een dienst die voor de horeca echt toegevoegde waarde heeft. Hierbij enkele voordelen:

HOGERE OMZET
Uw gasten hebben met Woby een extra keuze om in contact te komen met uw bedienend personeel. Hierdoor gaan ze sneller en meer bestellen. Woby is goed voor extra verkoop. Met Woby kunnen uw gasten op ieder gewenst moment een bestelling plaatsen en creëert u een gastvriendelijke omgeving die hand in hand gaat met de bestaande  menukaart. Het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen. En dat niet alleen, het personeel krijgt zo meer de kans om te upsellen in plaats van bestellingen aan te nemen.

HOGERE KLANTTEVREDENHEID
Met de Woby app kunnen uw gasten direct de menukaart inzien. Met de handige serviceverzoeken vraagt uw klant de dienst aan waaraan hij op dat moment behoefte aan heeft (bijv. extra saus, de rekening). De snelle service en afhandeling zal bijdragen aan een hogere gasttevredenheid. Terwijl uw gasten hun bestelling plaatsen kan het personeel zich richten op het deel van de restaurantbeleving die een persoonlijke touch meegeeft. Geef ze de vrijheid om gasten meer te vertellen over de gerechten, te focussen op upsells en te zorgen voor een fijne ervaring in uw restaurant.

EFFICIËNTERE INZET PERSONEEL,
MEER CONTACTMOMENTEN
Uw personeel weet meteen waar het de bestelling moet serveren. Bovendien zijn er met de Woby app geen foutief opgenomen bestellingen meer. Als horecaondernemer kunt u zo uw personeel efficiënter inzetten. Zelfs op de drukste momenten kunnen uw medewerkers service en aandacht bieden. En last but not least: het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen en zullen er tussen gast en bediening meer contactmomenten zijn.

TREKT NIEUWE GASTEN AAN
Met Woby biedt u extra beleving en service. Uw gasten ervaren een leuke, snelle en simpele manier om drankjes, hapjes of maaltijden te bestellen. Deze positieve ervaring zal leiden tot terugkerende gasten. Omdat uw gast op ieder gewenst moment de rekening kan vragen zal hij positief de zaak verlaten en zich sneller binden aan uw onderneming. Kortom, met Woby onderscheidt u zich van de concurrentie op innovatieve, kwalitatieve én sympathieke wijze.

SNEL INSPELEN OP ACTIES EN
TRENDS
Kiest u voor Woby, dan krijgt u een unieke onlinebeheerpagina. Daarop kunt u uw digitale menukaart inrichten – met uw eigen logo en huisstijl – en prijzen aanpassen. Zo kunt u snel inspelen op acties van leveranciers omdat alle menukaarten zich automatisch aanpassen. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de 10 belangrijkste artikelen digitaal aan te bieden of slechts gebruik te maken van de ‘serviceverzoeken’.

BINNEN ÉÉN DAG OPERATIONEEL
Woby is geïntegreerd in uw kassasysteem! Wij streven naar 1 universele app die in alle horeca inzetbaar is, dus geen extra kosten voor apparatuur. Veel buitenlandse gasten? Uw gast kan de gewenste taal in de menukaart selecteren en alle gerechten worden automatisch vertaald.

Interesse? Vraag informatie aan bij onze adviseurs.