Digitale menukaart

  • Geen wachttijden meer – Gasten kunnen zelf hun bestelling opnemen
  • Verlaag loonkosten – Je kunt met minder mensen een hoger rendement behalen
  • Voorkom bestelfouten – de gast heeft zelf controle over hun eigen bestelling

Wachten en dan?

Tijd speelt een belangrijke rol in hoe een gast service ervaart. Een paar minuten kunnen het verschil maken.

Gasten

Één van de grootste ergernissen onder gasten is: wachten en nog eens wachten. Wil je eindelijk een bestelling plaatsen, is er geen bediening te bekennen. Erger nog ze zijn de druk aan het doseren.

Horeca Personeel

Het is te druk, we staan met te weinig mensen en gasten lijken daar geen begrip voor te hebben. In het beste geval gaan ze er goed mee om en in het ergste geval gaan ze naar de concurrent.

Ondernemers

Je concept is zo sterk als de zwakste schakel. Als de gasten te lang moeten wachten komen ze nooit meer terug. Bovendien loop je iedere minuut wachten omzet mis. Snelheid = Omzet

Het kan ook anders met een digitale menukaart!

Leuker, sneller en foutloos

 

Gasten

  • Snelheid door direct bestellen
  • Geen fouten bij het opnemen
  • Zien wat je bestelt
  • Reviews & Feedback

Horeca Personeel

  • 30% meer tijd voor service
  • Gemiddeld 10% meer fooi
  • Hogere tevredenheid onder bezoekers
  • Meer overzicht en minder stress

Ondernemers

  • Tot wel 30% meer rendement
  • 98% foutloze bestellingen
  • Minder afhankelijk van personeel
  • 8 – 10% hogere doorloop van tafels

Interesse? Vraag informatie aan bij onze adviseurs.